hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > قم| شهروندان تخلفات چهارشنبه سوری را به دادسرا گزارش کنند

قم| شهروندان تخلفات چهارشنبه سوری را به دادسرا گزارش کنند

1399/12/26 , 13:41
معاون دادستان قم با تأکید بر اینکه تمهیدات لازم در چهارشنبه آخر سال برای امنیت شهروندان اندیشیده شده است، اظهار داشت: از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده و مواجهه با هر نوع اخلال در نظم و سلب آسایش عمومی در محله خود ضمن مراقبت کافی، گزارش‌های مستند خود را به دادستانی قم اعلام نمایند.
به گزارش رویداد ایران_قم،مسلم خانی حفظ نظم، امنیت و آسایش عمومی، رعایت حقوق شهروندان و پیشگیری از بروز حوادث ناگوار را از اولویت‌های دادستانی استان دانست و گفت: به منظور برخورد قاطع با افرادی که اقدامات آنان موجب برهم خوردن نظم و امنیت عمومی می شود، دادستانی استان آماده دریافت گزارش‌های مستند مردمی برای  برخوردقضایی با مجرمان است و تعقیب، شناسایی و برخورد قضایی با آنان حتی بعد از شب چهارشنبه آخرسال با گزارش های دریافتی ادامه خواهد داشت.
این مقام قضایی گفت: شهروندان می‌توانند مستندات خود اعم از عکس، فیلم، آدرس و مشخصات افرادی که در خیابان یا محله اقدامات مجرمانه مرتکب می شوند را به شماره 09333633251 در پیام رسان ایتا ارسال کنند تا با حفظ اطلاعات شخصی آنها، نسبت به برخورد قضایی با اخلال گران و هنجارشکنان اقدامات لازم صورت گیرد.
معاون دادستان قم با هشدار به مخلان نظم و امنیت مردم در چهارشنبه آخر سال بیان داشت: در برخورد با هر فردی که موجب سلب امنیت، آسایش و سلامت مردم شود، هیچ مسامحه ای صورت نخواهد گرفت.
مسلم خانی در پایان یاد آور شد: امیدواریم با مراقبت و کنترل بیشتر خانواده‌ها، شاهد حوادث تلخ و ناگوار در آخر سال نباشیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد